میزان بازدید: 1
02/10/1398 02:06:55 ب.ظ

انتشار راهبرد مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

جهت دانلود راهبرد مشارکت مصوب کلیک نمایید

 

بدینوسیله انتشار راهبرد مشارکت در تارنمای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران را به اطلاع میرساند:

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصهای اعتقادی، بنیاد نهاده شد. در طی سالهایی که از فعالیت این سازمان سپری شده است به اقتضا، نیازمندیهای مطرح در سطح جامعه و به تناسب سیاستهای کلی نظام اسلامی فعالیتهای این سازمان دستخوش تغییر و تحول بوده است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد و در همین راستا سازمانی است منعطف و چابک تعامل پذیر و مشارکت جو که با مدیریت هوشمندانه ی محیط خود تمامی ظرفیت های تبلیغی کشور را در راستای تعمیق معرفت و بصیرت دینی و گسترش حقایق اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله و سلم) و ارزش های انقلاب اسلامی بسیج کرده است به طوری که سرمایه های انسانی و بایسته ی آن به علت نقش موثر سازمان در اقتدار فرهنگی نظام و حمایت و تکریم عمیق و وسیع مردمی به خود می بالند و ارتقای ایمان و معرفت دینی امت اسلامی را سرمایه ی خود در تقرب به خدای سبحان می دانند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در راستای اجرای تصویب‏ نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالا بردن سطح رضایتمندی ارباب رجوع، راهبردهای زیر را در جلسه مورخ 1399/11/18 کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران به تصویب رسانید.

 

راهبرد مشارکت مصوب- اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران راهبرد مشارکت مصوب- اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران راهبرد مشارکت مصوب- اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

 

1- حتی المقدور پیشنویس کلیه مقررات و لوایح اعم از بخشنامه‏ها، آیین‌نامه‏ ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرایی دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک اداره کل در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح و سپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.

 

2- با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی www.ido-maz.ir ، پست الکترونیکی اداره کل به نشانی ido@ido-maz.ir  و کانال های اداره کل در شبکه‏ های اجتماعی بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیت‏ ها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم خواهد شد و این نظرات توسط روابط عمومی مورد بررسی، تحلیل و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

3- عموم شهروندان و مخاطبان اداره کل از طریق تارنمای اداره کل به آدرس www.ido-maz.ir از خدمات اداره کل مطلع خواهند شد و امکان اظهارنظر درباره آنها را پیدا می کنند.

 

4- واحد‏های ارائه دهنده خدمات در اداره کل موظف هستند پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ به روابط عمومی اقدام کنند تا به شخص مربوطه منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از 10 روز کاری طول بکشد.

 

5- شماره تلفن ‏های مستقیم اداره کل به شرح: 4-32220421 نیز شماره فکس 32223233 در اختیار مخاطبان اداره کل قرار گرفته و طی ساعات اداری (8-14) نظرات آنها در زمینه‏ های مختلف اخذ می شود.

 

 

سازمان تبلیغات اسلامی در افق این چشم انداز چنین ویژگی هایی خواهد داشت:

  • سازمانی پویا ، بالنده ، نوآور و به دور از کمیت های متراکم و فارغ از تصدی گری .
  • متعامل با نهادها و دستگاههای فرهنگی /حوزه های علمیه /نخبگان عرصه ی دین /روحانیت معظم /کانون ها و تشکلهای دینی-قرآنی مردمی و دیگر اقشار تاثیر گذار جامعه.
  • توانا در مدیریت محیط تعاملی خود جهت انسجام فعالیت  های تبلیغ دین.
  • بهره مند از سامانه های مطالعاتی و تحقیقاتی در زمینه های جریان شناسی /مخاطب شناسی و نیاز شناسی جامعه.
  • برخوردار از محبوبیت و مقبولیت مردمی .
  • بهره مند از شیوه های علمی و فناوری های نوین.
  • توانا در بکارگیری هنر متعهد و نشر مکتوب.

 

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دو سویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

می توانید دیدگاه خود را از طریق درگاه و سامانه میز خدمت الکترونیکی که دسترسی آن بروی تارنما قرار داده شده به صورت الکترونیکی و یا منوی ارتباط با ما به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل به این اداره کل انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم

می توانید از طریق منوی معرفی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران  و به صورت تلفنی و سامانه تماس مستقیم با مدیران و همچنین از منوی نظر سنجی (طرح تکریم ارباب رجوع) نسبت به ارائه نظرات خود و همچنین از قسمت نظرسنجی در تارنما در نظرسنجی های متفاوت، ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.

 

 

اخبار مرتبط

نظر دهید